Samenwerking met Tech:niche voor efficiënt stationsonderhoud

MAES gaat een samenwerking aan met Tech:niche voor efficiënt stationsonderhoud. Zij ontwikkelden het programma Urgent, dat MAES zal gebruiken voor onderhouds- en assetmanagement op de ongeveer 300 onbemande tankstations en wasstraten en in onze shops.

Stationsonderhoud

Onderhoudsbeheer en klantvriendelijkheid

MAES zal Urgent gebruiken om het onderhoudsbeheer van activa op de tankstations, shops en autowasstraten te automatiseren om de betrouwbaarheid en beschikbaarheid van activa te vergroten. Urgent zal ons helpen de ervaringen van onze klanten te verbeteren en ervoor zorgen dat al onze diensten vlekkeloos verlopen.

“Het beheren en onderhouden van een groot netwerk van onbemande tankstations brengt een unieke reeks operationele uitdagingen met zich mee, met name wat betreft het snel aanpakken van onderhoudsproblemen. Onze toewijding aan klanttevredenheid betekent dat we ervoor moeten zorgen dat onze tankstationapparatuur beschikbaar is voor klanten wanneer ze onze locatie bezoeken”, klinkt het bij ons.

Daryn Edgar, CEO van Tech:niche, merkte op: “We zijn trots om samen te werken met MAES, een Europese pionier op het gebied van onbemande tankstations, en het bedrijf te ondersteunen op zijn digitale transformatiereis. Effectieve, geautomatiseerde processen voor stationsonderhoud zijn essentieel voor MAES om een merk op te bouwen dat bekend staat om klantenservice en goed onderhouden tankstations.”