KLACHTENFORMULIER

Beste Klant,

Het spijt ons dat je enige moeilijkheden hebt ondervonden bij MAES. Om je probleem zo snel mogelijk te kunnen afhandelen verzoeken wij je om dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Eens ingevuld gaan we dit bekijken en nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe meer informatie je hier kan achterlaten hoe sneller en beter we je kunnen helpen. 

Naast onze interne klachtendienst kunnen consumenten zich tevens wenden tot het online dispute resolution (ODR) platform van de Europese Commissie via deze link.
Indien u in deze toepassing gevraagd wordt om een e-mailadres van MAES in te voeren, kan u hiervoor [email protected] gebruiken.

Heeft u een klacht over de MAES Mobility Card, dan verwijzen wij u graag naar de klachtenregeling van XXImo op www.xximo.be.
De MAES Mobility Card wordt namens XXImo uitgegeven door Transact Payments Malta Limited (“TPML”), een Principal Member van Visa Europe.
IDT Financial Services Limited (“IDTFS”) treedt op als een externe dienstverlener van TPML. Alle administratieve en operationele werkzaamheden worden door XXImo in eigen beheer uitgevoerd