Veelgestelde vragen

Smart Reporting

Veelgestelde vragen over: Smart Reporting

Wat is Smart Reporting

Wanneer je geen tankkaart hebt en tankt met je bankkaart kan je vanaf nu ook snel en makkelijk een factuur krijgen. Gedaan dus met alle losse ticketjes en uren werk om alles in orde te brengen. Natuurlijk kan je dit makkelijk oplossen met de MAES tankkaart aan te vragen. Maar er is nu ook nog een tweede oplossing, namelijk smart reporting.

Hiervoor moet je je gewoon inschrijven met je bankkaart of kredietkaart en wij brengen de rest voor jou in orde. Je krijgt dan gratis elke maand een factuur in je mailbox. Hierdoor verlies je dus geen extra tijd meer om alles in orde te brengen.

Waar kan ik overal terecht met Smart Reporting

Indien je gebruik maakt van je gewone bankkaart en het systeem van Smart Reporting kan je terecht op onze eigen stations, dus niet op deze van onze partners. Je kan ze gemakkelijk terugvinden op de stationfinder door te filteren op MAES-netwerk.

Ik heb een nieuwe bankkaart of vervangkaart. Geef ik dit door?

Wanneer je een nieuwe bankkaart hebt gekregen van je bank, geef je deze best zo snel mogelijk door, zo kan alles vlot blijven lopen. Een nieuwe kaart is immers nog niet gekend in ons systeem.

Welke transacties komen op de factuur?

Enkel de transacties op de buitenterminal komen op de factuur. Aankopen of betalingen in de shops komen hier niet op.

Bewaart MAES mijn kaartnummer?

Als u een kaartnummer ingeeft op onze portal wordt dit nummer niet bij ons opgeslagen. De kaartnummers worden beveiligd opgeslagen op de systemen van Worldline, zij doen dit ook voor veel banken. Worldline kent een unieke code toe aan uw betaalkaart, dewelke zal gebruikt worden om de tankbeurten achteraf te factureren.