De handige Milo-app
De handige Milo-app!
Parkeren met de Milo-app…
Met de Milo app kan je snel je parkeerticket mobiel betalen met één druk op de knop. Een aparte app voor mobiel parkeren is dus verleden tijd.
Milo plant je dag zodat je altijd en overal op tijd bent
Milo geeft je actueel reisadvies, rekening houdend met je agenda, locatie, voorkeuren en de huidige verkeersinformatie. Ook alle aangesloten tankstations, parkeergarages, vergaderlocaties, laadpunten en carwash adressen kan je handig en snel terugvinden in de app. Milo navigeert je er daarna rechtstreeks naartoe. Heb je een deelauto of taxi nodig? Milo kan meteen een Uber, Ecab, mytaxi, Greenwheels, Drivenow of Flinkster voor jou regelen.
Milo helpt met slim declareren
Geen problemen meer met het handmatig verwerken van bonnetjes. De Milo app toont op een duidelijke manier al je transacties van je MAES Mobility Card en biedt de mogelijkheid hier een kostenplaats, klantnaam of privé/zakelijk vermelding aan toe te voegen.
Alle voordelen van de Milo app
Milo plant en geeft informatie voor onderweg
- Hulp bij het plannen van al je (reis)afspraken, rechtstreeks volgens je agenda
- Parkeergarages, vergaderlocaties, tankstations, laadpunten en carwash adressen bekijken en er meteen naartoe navigeren
- Je ontvangt een bericht bij wijziging van je route op basis van actuele verkeersinformatie
- Vergelijk je reistijd tussen het nemen van de auto en de trein
Milo regelt en betaalt mobiliteit.
- Parkeersessies handig starten en stoppen met één druk op de knop
- Direct en makkelijk gebruik maken van nationale en internationale taxiservices
- Overzichtelijk inzicht in je transacties en de mogelijkheid om te ze categoriseren als privé, zakelijk of woon-werk of op klantnaam/kostenplaats
- Direct boeken en betalen van internationale treinreizen
- M-tickets kopen van De Lijn
Milo geeft inzicht en beantwoord al je vragen
- Direct inzicht in je actuele Mobility budget
- Direct in contact komen met de servicedesk
- Chatfunctie voor al je vragen
- Doorgeven van je kilometerstand
- Opvragen van je pincode en je wachtwoord wijzigen
- Beschikbaar in 4 talen (Nederland, Engels, Frans & Duits)
Milo gratis downloaden
De milo app is gratis maar is enkel door MAES Mobility card houders te gebruiken. Daarnaast toont de milo app alleen de mobiliteitsopties waar je je werknemer hebt voor ingeschreven.
Mijn privacy
Milo geeft advies op basis van gegevens die je deelt met de app of waar je de app toestemming tot heeft. Deze gegevens worden niet vastgelegd of gedeeld meet derden en Milo heeft dan ook geen track-functie om te achterhalen waar je bent geweest.
Vraag hieronder je MAES Mobility Card aan
Veelgestelde vragen
Wat kost een MAES Mobility Card?
We verwijzen je graag door naar de tarieven van de MAES Mobility Card.
Hoe snel heb ik mijn MAES Mobility Card
Wanneer we de aanvraag krijgen gaan wij hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Van zodra je een account krijgt moet je zelf nog we de MMC aanvragen. Na deze aanvraag wordt de MMC klaargemaakt en verzonden, dit kan wel tot 2 weken duren.
Help, mijn MAES Mobility Card is verloren of gestolen.
Ben je jouw MAES Mobility Card verloren of is deze gestolen? Geef deze vermissing dan direct door aan de politie en aan de MAES klantendienst. De MAES Mobility Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Het is ook mogelijk om online het verlies van je kaart te melden. Log hiervoor in op ‘Mijn MAES’ en klik op ‘verloren’ bij je gegevens en je kaart is direct geblokkeerd. De afdeling “Verloren en gestolen” is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Bel MAES:
+(32) (0)3 889 89 89
Hierna zal direct een nieuwe MAES Mobility Card aangemaakt worden, welke zo snel mogelijk naar jou verstuurd wordt. De pincode van je nieuwe MAES Mobility Card zal niet wijzigen.
Wat zijn de voordelen van een MMC ?
Met een MMC doe je aan volledige kostencontrole omtrent mobiliteit. Alles wordt gecentraliseerd op 1 factuur en hierdoor hoef je geen bonnetjes meer bij te houden ( uitgezonderd restaurantbonnen). Belgische BTW is op deze manier gemakkelijk terug te vorderen. In een tweede fase kan een mobiliteitskaart gebruikt worden voor budgetten toe te kennen aan werknemers in het kader van cafetariaplan / mobiliteitsbudget en flex plan.
Hoe moet ik een MAES Mobility card aanvragen?
Een MMC aanvragen kan door een mailtje te sturen naar [email protected], wij bezorgen je dan de aanvraagformulieren. Hier kan je alle informatie terugvinden
Wordt mijn kaart GRATIS vervangen bij verlies , diefstal of beschadiging?
Nee. Indien u uw kaart verliest of wordt gestolen dan blokkeert u best de kaart via CARD STOP. Nieuwe kaarten worden afgeleverd tegen de geldende tarieven.
Kan ik met een BTW-nummer uit het buitenland de MAES Mobility Card aanvragen?
Nee , dit kan niet. Wij verwijzen u dan rechtstreeks door naar www.xximo.com
Kan ik mijn pincode aanpassen of de code overnemen van mijn bestaande (MAES) tankkaart ?
U kan uw pincode zelf kiezen bij het aanvragen van de MMC via een Self Service Webapplicatie. Deze code kan en mag dus dezelfde zijn als die van een MAES tankkaart.